preloader
  • en
  • Zmień język
  • en
  • Zmień język
  • drukuj

    drukuj

pobierz onepager

Troska o potrzeby naszych klientów i widzów

pobierz

Wyznaczamy standardy

Nasze kanały telewizyjne – każdy znajdzie coś dla siebie

Posiadamy 35 koncesji nadawczych, w tym 5 koncesji na programy uniwersalne i 30 koncesji na nadawanie tematycznych kanałów telewizyjnych.

O zaufaniu i sympatii widzów najlepiej mówi popularność wybieranych przez nich kanałów. Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49 lat), najpopularniejszej wśród reklamodawców, Polsat zanotował 11,0% udziału, TVN – 11,1%, TVP1 – 6,3%, TVP2 – 7,2%. Oglądalność kanałów tematycznych Telewizji Polsat również uplasowała się w czołówce rankingów oglądalności i wyniosła 13,3%. Kanały tematyczne Discovery zanotowały 15,5 % udziału, a TVP – 8%.

Obiektywizm jako podstawa naszej działalności publicystycznej

Naszym flagowym programem informacyjnym są „Wydarzenia” nadawane w Polsacie i Polsacie News. Według badania IBRIS dla „Rzeczpospolitej” na temat rzetelności programów informacyjnych, „Wydarzenia” są uznawane za najbardziej obiektywny serwis informacyjny w Polsce – blisko 60% respondentów oceniło go pozytywnie ”. „Fakty” TVN uzyskały wynik 56%, a „Wiadomości” TVP – 50%. Ponadto w tym samym badaniu 45% respondentów uważa stację Polsat News za rzetelną.

W naszej publicystyce staramy się też realnie pomagać widzom wszędzie tam, gdzie mamy taką możliwość. Przykładem społecznie zaangażowanego dziennikarstwa jest program „Interwencja”, dzięki któremu widzowie poznają dramatyczne ludzkie historie. Reporterzy magazynu nie pozostają obojętni na krzywdę zwykłych ludzi – dla wielu z nich ten program jest ostatnią szansą na sprawiedliwość. Wiele osób, których historia została pokazana w magazynie „Interwencja”, doczekało się pomocy ze strony innych ludzi bądź instytucji.

Jednym z najbardziej skutecznych programów interwencyjnych w Polsce jest również „Państwo w Państwie” emitowany w Polsacie i Polsacie News. Dziennikarze magazynu ujawniają ekstremalnie trudne sytuacje, z jakimi na co dzień zmagają się przedsiębiorcy w Polsce i wskazują niewłaściwe postawy czy też niesprzyjające przedsiębiorcom regulacje.

„Nasz nowy dom”. To wyjątkowy program, który daje radość i nadzieję na lepszą przyszłość rodzinom w różnych zakątkach Polski. Każdy odcinek to zupełnie inna, wzruszająca historia rodziny – czasem dotkniętej przez los kłopotami materialnymi, innym razem chorobą czy osieroceniem. Jak dotąd Telewizja Polsat, dzięki wsparciu sponsorów, gruntownie wyremontowała wiele domów i mieszkań, w których mieszka wygodnie ponad 600 osób.

Najlepsza rozrywka

Widzowie Polsatu mogą zawsze liczyć na doskonałą rozrywkę – kabarety, filmy, seriale oraz show muzyczne i taneczne cieszą się niesłabnącą, wielomilionową widownią.

Ulubiony taneczny show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” regularnie oglądają miliony Polaków (Finałowy odcinek 10. jubileuszowego sezonu oglądało niemal 3 mln widzów).

Show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” też posiada liczne grono wiernych fanów. Atutem programu jest cel charytatywny. Zwycięzca odcinka przekazuje co tydzień czek na 10 000 zł, a w wygranym w finale aż 100 000 zł na wybrane cele charytatywne. Przez dwanaście edycji programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” wystąpiło w sumie 96 artystów, którzy przeszli ponad 1 000 doskonałych metamorfoz, a na wybrane cele charytatywne przeznaczyli już ponad 2 mln zł.

„Polsat SuperHit Festiwal 2019” był najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu majowego. Piątkowy “Koncert Platynowy” śledziło prawie 2,2 mln widzów. Ogromnym powodzeniem cieszył się także sobotni “Radiowy Hit Roku” I niedzielny kabareton.

„Koncert Platynowy”, podczas którego występowali artyści, może pochwalić się największą sprzedażą płyt w 2018 r., śledziło prawie 2,2 mln widzów, co przełożyło się na 16,7% udziałów oglądalności wśród wszystkich widzów i 18,8% w grupie komercyjnej.

Ogromnym powodzeniem cieszył się także sobotni „Radiowy Hit Roku” i oczywiście niedzielny kabareton. Po raz pierwszy w historii witaliśmy widzów już o poranku.

Naszą rozrywkową ofertę wzbogacają również uwielbiane przez widzów seriale „Przyjaciółki”, „W rytmie serca”, „Gliniarze”, „Pierwsza miłość”, „Świat według Kiepskich”„Ślad”.

Niezależnie od wieku, zainteresowań i hobby, w portfolio kanałów oferowanych przez Telewizję Polsat każdy widz znajdzie coś dla siebie.

W Wigilię zapraszamy widzów do ”Wielkiego kolędowania z Polsatem”. Najpiękniejsze polskie kolędy i pastorałki prezentują na antenie gwiazdy polskiej sceny muzycznej.

16. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego obejrzało ponad 5 mln widzów. Dzięki tak wysokiej oglądalności udało się zebrać 1,2 mln zł.

Co roku organizujemy również jedną z największych imprez sylwestrowych w Polsce. Ostatniej nocy 2019 r. bawiliśmy się na Stadionie Śląskim podczas „Sylwestrowej Mocy Przebojów”. Ronnie Ferrari, Daj to głośniej, DJ Bobo, Layzee Fka, Mr President, Mikolas Josef, Michał Szpak, Sławomir, Cleo, Maciej Maleńczuk, Michał Wiśniewski i wielu innych artystów porwało do zabawy ponad 50 tys. osób zebranych na stadionie i ponad 3 mln osób przed telewizorami.

Najlepszy sport

Od sezonu 2018/2019 Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA są dostępne w kanałach Polsatu. Z myślą o tych rozgrywkach Polsat uruchomił najnowocześniejsze i największe studio sportowe w Polsce, a każdy program jest realizowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii – VIZRT, rozszerzonej rzeczywistości (AR) i modeli 3D oraz wirtualnego studia.

W 2019 r. na sportowych antenach Polsatu oprócz rozgrywek Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA widzowie mogli śledzić m.in. zmagania polskich siatkarzy w Mistrzostwach Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn, w których nasza drużyna zdobyła brązowy medal czy kwalifikacje do piłkarskich mistrzostw Europy EURO 2020, w których Polacy wywalczyli awans.

Relacjonowanie najważniejszych imprez to również popularyzacja wielu dyscyplin sportu, a to często wzbudza u ludzi w różnym wieku chęć uprawiania danej dyscypliny. Z jednej strony zachęca dzieci i młodzież do wyjścia z domu i zainteresowania się sportem, z drugiej pomaga często osobom dorosłym w podjęciu decyzji o poświęceniu choćby odrobiny swojego czasu na sport.

Polsat, a także nasze kanały sportowe i informacyjne należące do Grupy, chętnie udzielają wsparcia działaniom propagującym kulturę fizyczną poprzez patronaty medialne i promocję na antenach. Zarówno programy informacyjne, jak i magazyny publicystyki sportowej informują o sportowych wydarzeniach masowych, zachęcając do wzięcia w nich udziału. Poprzez prezentowanie gwiazd sportu, które również chętnie przyłączają się do takich inicjatyw, upowszechniamy aktywny wypoczynek i turystykę. Promujemy masowe imprezy biegowe czy narciarskie, a także wspieramy dziecięce turnieje hokejowe, piłkarskie oraz tenisowe.

Zaangażowanie w produkcje kinową

W ramach Grupy działa Cyfrowa Strefa Twórców (CST). To unikalny w Polsce program wsparcia krajowych produkcji filmowych. Oferujemy filmowcom możliwość zgłaszania autorskich projektów, które możemy objąć opieką produkcyjną, promocyjną i dystrybucyjną.

W 2019 r. przy wsparciu Grupy Polsat powstało kilka filmów, których dystrybucja kinowa odbyła się w tym samym roku lub została zaplanowana na lata 2020-2021:

  • „Jak poślubić milionera” – 940 tys. widzów,
  • „(Nie)znajomi” – 660 tys. widzów,
  • „Jak zostałem gangsterem” – 900 tys. widzów,
  • „Psy 3. W imię zasad” – 800 tys. widzów,
  • „Najmro. Kocha. Kradnie. Szanuje” – planowana dystrybucja od września 2020 r

Z myślą o osobach z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu

Nasza stacja Super Polsat – pierwsza stacja w Polsce i Europie, w której zdecydowana większość ramówki jest dostosowana do odbioru przez osoby z niepełnosprawnością narządów wzroku lub/i słuchu – cieszy się rosnącym zainteresowaniem. W ofercie Super Polsat znajduje się wszystko to, co najlepsze z produkcji Telewizji Polsat – niezapomniane programy rozrywkowe, kulinarne i muzyczne oraz przebojowe seriale, które zyskały wiernych fanów. W ramówce nie brakuje również znanych hitów filmowych.

 

Czas reklamowy ściśle uregulowany

Rygorystycznie przestrzegamy również obowiązków i ograniczeń dotyczących reklamy. Bloki reklamowe na naszych antenach są łatwo odróżnialne od audycji i nie zajmują więcej niż 12 minut w ciągu godziny zegarowej.

Nasze ogłoszenia z informacją o audycjach nie zajmują więcej niż 2 minuty w ciągu godziny zegarowej. Wszystkie audycje sponsorowane mają oznaczenie sponsora. Ujawniamy również lokowanie produktów lub usług.

Biuro Reklamy Polsat Media

Biuro Reklamy Polsat Media ma w swoim portfolio 78 kanałów telewizyjnych – dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz dynamicznie rozwijający się pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez Polsat Media reklamowo w 2019 r. wyniósł ponad 32% w grupie docelowej 16-49 lat.

W 2019 r. Polsat Media zostało uznane za Najlepsze Biuro Reklamy Telewizyjnej w raporcie opublikowanym przez „Media i Marketing Polska”.

[GRI 417-3]

W 2019 r. w naszej Grupie nie stwierdzono żadnego przypadku niezgodności z regulacjami lub dobrowolnymi kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej, z uwzględnieniem reklamy, promocji i sponsoringu, skutkujące nałożeniem grzywny. Co więcej, w 2019 również UOKiK nie wydał żadnej niekorzystnej dla nas decyzji w tym zakresie.

Z kolei Telewizja Polsat w trakcie 2019 r. została ukarana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji karą 10 000 zł za niezapewnienie w kwartalnym czasie nadawania w III kwartale 2018 roku udziału co najmniej 10% audycji europejskich wytworzonych przez producentów niezależnych przez jeden z programów spółki.

Nie stwierdzono natomiast innych niezgodności z regulacjami lub dobrowolnymi kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowej, z uwzględnieniem reklamy, promocji i sponsoringu, skutkujące nałożeniem kar.

[GRI 102-12]

Jesteśmy sygnatariuszami szeregu dobrowolnych porozumień branżowych związanych z etyką emisji programów. Najważniejsze z nich to:

  • standardy dotyczące formatów reklamowych online IAB Polska,
  • porozumienie nadawców telewizyjnych w sprawie zasad rozpowszechniania reklam i wskazań sponsorskich dotyczących artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana,
  • inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy IAB Polska,
  • kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie,
  • deklaracja Współpracy na rzecz Bezpieczeństwa Dzieci w Sieci.
Powrót do góry strony