preloader
  • en
  • Zmień język
  • en
  • Zmień język
  • drukuj

    drukuj

pobierz onepager

Troska o potrzeby naszych klientów i widzów

pobierz

Obsługa na najwyższym poziomie

Obsługa kilku milionów klientów to ogromne wyzwanie. Nieustanny postęp technologiczny otwiera nowe kanały komunikacji i wymusza ciągłe zmiany w organizacji pracy naszych konsultantów. W procesie obsługi klienta i starań o jego satysfakcję wciąż usprawniamy nasze działania.

Obsługa klientów Grupy Cyfrowy Polsat – kluczowe dane i fakty:

  • 6 mln klientów,
  • stale usprawniany proces obsługi klienta,
  • priorytet – załatwienie możliwie każdej sprawy przy pierwszym kontakcie,
  • centrum obsługi telefonicznej – całodobowa obsługa klientów we wszystkie dni roku, zaangażowany i przeszkolony zespół ponad 2000 konsultantów,
  • doświadczona kadra menedżerska,
  • zaawansowany system zarządzania relacjami z klientem, który integruje wszystkie kanały komunikacji – zarówno elektroniczny, jak i telefoniczny i pocztowy,
  • zespół RODO do szybkiej i skutecznej obsługi wniosków, system obsługi internetowej – do samodzielnej obsługi przez klientów,
  • e-faktura – dbałość o środowisko naturalne,
  • nieustanna modernizacja narzędzi wspomagających obsługę klienta,
  • najnowsze rozwiązania dostępne na rynku,
  • aplikacja mobilna Polkomtela do zarządzania kontem.

Systemy zarządzania

Od 2000 r. Polkomtel posiada wdrożony i stale doskonalony zintegrowany system zarządzania przez jakość, a od 2012 r. – również system zarządzania środowiskowego. Potwierdzeniem tego faktu są międzynarodowe certyfikaty
ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015.

Powodem do zadowolenia jest dla nas fakt, że podejmowane działania – zarówno jakość usług, jak i jakość obsługi – są doceniane przez naszych klientów i odzwierciedlają się w wysokiej znajomości naszych głównych marek. Tak zwana „znajomość wspomagana” Cyfrowego Polsatu wynosi 90%, a Plusa – 88%. Nasi klienci doceniają przede wszystkim jakość oferty, nowoczesną technologię, doświadczenie oraz naszą wiarygodność i rzetelność.

Według tego samego badania, w ramach znajomości wspomaganej nadawców treści audiowizualnych, Telewizja Polsat uplasowała się na drugiej pozycji z wynikiem 94%. Podobnymi osiągnięciami możemy pochwalić się w zakresie znajomości wspomaganej serwisów VOD, gdzie IPLĘ dzieli tylko 1 pp. do Netflixa (z wynikiem 79%).

Stale zmieniające się oferty na dynamicznym rynku telekomunikacyjnym mogą skłaniać niektórych naszych klientów do wniosku, że „nowy klient ma lepiej”. W Grupie Cyfrowy Polsat rozumiemy to zaniepokojenie, dlatego:

  • doceniamy lojalność stałych klientów – stale rozwijamy nasze oferty i sposoby działania tak, aby uzyskać jak najwyższą efektywność,
  • prowadzimy działania zarówno w procesie reaktywnym, jak i proaktywnym – proponując oferty na podstawie zbadanych potrzeb klienta i analizy aktualnego portfolio usług, z których korzysta,
  • udostępniliśmy możliwość zmiany warunków umowy, jeszcze w trakcie trwania kontraktu. Szeroki wachlarz naszych usług dostępny jest w wielu wariantach.
Powrót do góry strony