Kluczowe liczby

-
5,6 mln
klientów kontraktowych -
17,4 mln
świadczonych usług -
24,3%
udziału w oglądalności
kanałów TV Polsat
w grupie komercyjnej -
1,9 mln
usług dostępu
do Internetu
-
64%
klientów Cyfrowego Polsatu
mieszkających w małych
miastach lub na wsi -
90%
wspomagana znajomość
marki Cyfrowy Polsat (jako
dostawcy płatnej telewizji) -
88%
wspomagana znajomość
marki Plus (jako operatora
połączeń głosowych)
Kim są klienci Grupy Cyfrowy Polsat (GCP)?
Wykształcenie
GCP*
Rynek indywidualny
wyższe/niepełne wyższe
policealne/pomaturalne
średnie
zawodowe
podstawowe i gimnazjalne
Wielkość miejsca zamieszkania
GCP*
Rynek indywidualny
39%
12%
21%
17%
11%
wieś
miasta do 20 tys.
miasta 20-100 tys.
miasta 100-500 tys.
miasta powyżej 500 tys.
Płeć
GCP*
Rynek indywidualny
kobieta
mężczyzna
Wiek
GCP*
Rynek indywidualny
15-24
25-34
35-44
45-54
55-64
64-75
* osoby posiadające przynajmniej jedną usługę w Cyfrowym Polsacie lub Polkomtelu/rynek klientów indywidualnych
Źródło: Badania sytuacji rynkowej 2018 (rynek indywidualny), realizacja IQS Sp. z .o.o. Reprezentatywna próba Polaków w wieku 15-75. Wielkość próby n=7368.* Reprezentatywna próba Polaków w wieku 15-75. Wielkość próby n=7368.[KA1]
Ciekawostki

Rok 2019 należał do Plusa!
Plus drugi rok z rzędu ma najlepszy bilans przenoszenia numerów wśród czterech największych telekomów. Według raportu za 4Q’19 opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, po raz kolejny odnotował najlepsze wyniki przenoszenia numerów. W całym roku pozyskał najwięcej klientów spośród wszystkich sieci mobilnych i jako jedyny z dużych operatorów komórkowych zanotował dodatni bilans, na poziomie ponad 107 tys.