preloader
  • en
  • Zmień język
  • en
  • Zmień język
  • drukuj

    drukuj

pobierz onepager

Nasz biznes

pobierz

Co oferujemy klientom?

Struktura kapitałowa Grupy Polsat

[GRI 102-2]

  • Cyfrowy Polsat S.A.

    • Polkomtel Sp. z o.o.

      100%
    • Telewizja Polsat Sp. z o.o.

      100%
    • Netia S.A.

      66%
    • Pozostałe Spółki

Kluczowe obszary działalności

Płatna telewizja

Cyfrowy Polsat to największy dostawca płatnej telewizji w Polsce i jedna z wiodących platform satelitarnych w Europie pod względem liczby klientów:

  • dostęp do nawet 170 kanałów, zgodnie z ideą Dla każdego. Wszędzie – w technologii satelitarnej, IPTV i OTT,
  • dostęp w serwisie Cyfrowy Polsat GO do tysięcy programów na żądanie oraz nawet ponad 100 kanałów TV na trzech wybranych urządzeniach jednocześnie: komputerze, tablecie lub smartfonie (opcja On The Go),
  • usługa Multiroom HD umożliwia korzystanie z tego samego pakietu telewizji nawet
    na 4 telewizorach,
  • własne centrum nadawcze zapewnia usługi o wysokiej jakości obrazu i dźwięku,
  • Cyfrowy Polsat to jedyny operator posiadający dekodery własnej produkcji.

Nowości produktowe 2019:

  • telewizja kablowa w technologii IPTV, która umożliwia dostęp do pełnego portfolio kanałów oferowanych przez Cyfrowy Polsat,
  • elastyczna telewizja internetowa (OTT) z dekoderem.

Netia oferuje klientom usługę telewizyjną IPTV pod marką Telewizja Osobista – około 220 kanałów, w tym około 130 w technologii HD lub Super HD.

Wideo online

IPLA to wiodący serwis na polskim rynku z najbardziej różnorodną bazą legalnych treści telewizyjnych.

  • Ponad 110 kanałów telewizyjnych online,
  • ponad 500 godzin miesięcznie relacji na żywo z największych wydarzeń sportowych z kraju i ze świata,
  • bogata i regularnie rozwijana biblioteka filmów, seriali i programów telewizyjnych dostarczanych przez licencjodawców z Polski i ze świata,
  • dostęp na: komputerach, tabletach, laptopach, smartfonach, telewizorach Smart TV, dekoderach, konsolach do gier.

Telekomunikacja

Telefonia komórkowa

Polkomtel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod markami Plus i Plush, i lider technologii LTE, korzystający z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. W pierwszych dniach stycznia 2020 roku rozpoczął także budowę pierwszej w Polsce komercyjnej sieci 5G na częstotliwości 2600 MHz TDD.

  • Różnorodne plany taryfowe dla klientów indywidualnych – w modelu kontraktowym, przedpłaconym i mix,
  • rozwiązania kontraktowe, usługi telefonii stacjonarnej, w zakresie dostępu do Internetu, SMS Center i inne dedykowane dla klientów biznesowych,
  • usługi roamingu międzynarodowego,
  • szeroki wybór nowoczesnych urządzeń, w tym: telefonów, smartfonów, tabletów, laptopów i routerów.
Internet szerokopasmowy mobilny

Grupa Polsat oferuje mobilny Internet szerokopasmowy pod dwiema markami: Plus i Cyfrowy Polsat w technologii LTE oraz LTE Advanced.

  • W zasięgu usługi Internetu LTE Plus mieszka blisko 100% Polaków, a 82% jest w zasięgu Internetu LTE Plus Advanced, którego maksymalna prędkość technologiczna w wybranych obszarach wynosi powyżej 600 Mb/s,
  • jako alternatywę dla Internetu stacjonarnego Grupa wprowadziła także autorskie i unikatowe na rynku rozwiązanie Zestaw Internetu Domowego LTE, które może istotnie zwiększyć obszar zasięgu i moc sygnału Internetu LTE. Zestaw Internetu Domowego 300 obsługuje technologię LTE Plus Advanced, sprawdza się idealnie w miejscach nietypowych, ze słabą dostępnością i siłą sygnału internetowego.
Internet szerokopasmowy stacjonarny

Netia oraz Plus oferują również usługi stacjonarnego Internetu szerokopasmowego, między innymi w technologiach światłowodowych. Usługi stacjonarnego Internetu światłowodowego są świadczone poprzez własne sieci dostępowe, w zasięgu których znajduje się około 2,7 miliona lokali w około 180 miejscowościach. Dodatkowo oferujemy usługi stacjonarnego dostępu do Internetu w oparciu o dostęp do sieci Orange Polska.

  • Usługi internetowe dla klientów indywidualnych sprzedawane są przede wszystkim w pakietach z usługami telewizyjnymi oraz głosowymi, w tym ofertą mobilną. Oferta jest uzupełniona o szereg usług dodanych,
  • usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów biznesowych są oferowane w technologii światłowodowej, Ethernet, xDSL oraz HFC. Stanowią one element szerokiego spektrum usług dla firm, obejmującego m.in. usługi zintegrowanej komunikacji, komunikację wideo, hurtową wysyłkę SMS czy usługi centrum danych,
  • oferta szerokopasmowego Internetu stacjonarnego sieci Plus – Plus Internet Stacjonarny świadczona jest na bazie infrastruktury Netii. Usługa jest dostępna także w ramach Programów smartDOM i smartFIRMA.

Usługi zintegrowane i program smartDOM

Cyfrowy Polsat oraz Polkomtel oferują usługi multiplay, w tym smartDOM i smartFIRMA – unikalne programy oszczędnościowe, zapewniające szeroki wachlarz produktów i usług, które pozwalają klientom stworzyć wygodny, bezpieczny i nowoczesny dom lub prowadzić firmę. Wystarczy posiadać jedną dowolną usługę, aby przy zakupie kolejnych produktów z portfolio Grupy otrzymać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy. W ten sposób każdy klient może stworzyć własny zestaw dla swojej rodziny czy też firmy.

Klienci smartDOM i smartFIRMA mogą korzystać z:

  • telefonii komórkowej Plusa (w tym komórki stacjonarnej),
  • Internetu LTE i stacjonarnego Plusa,
  • telewizji Cyfrowego Polsatu (satelitarnej, kablowej IPTV oraz naziemnej),
  • kompleksowych usług ubezpieczeniowych,
  • usług z zakresu bezpieczeństwa domu, takich jak monitoring pomieszczeń,
  • oferty gazu.

Telewizja (nadawanie i produkcja)

Telewizja Polsat

Portfolio 34 kanałów (w tym POLSAT) oraz 8 kanałów współpracujących, powiązanych z Grupą Polsat kapitałowo lub poprzez wspólne przedsięwzięcia emisyjne. Stacje dostępne są w ofertach operatorów kablowych i satelitarnych, a sześć z nich – POLSAT, Super Polsat, TV4, TV6, Polo TV i Eska TV – wchodzi również w skład naziemnej telewizji cyfrowej (NTC).

POLSAT to jeden z najczęściej oglądanych kanałów telewizyjnych w najcenniejszej dla reklamodawców grupie widzów (tzw. grupa komercyjna, osoby w wieku 16-49 lat). W 2019 roku jego udział w grupie komercyjnej wyniósł 11%. To zasługa atrakcyjnej i konsekwentnie rozwijanej oferty programowej, udanych sezonowych ramówek stacji – oferujących doskonałą rozrywkę, filmy i seriale – jednego z czołowych programów informacyjnych „Wydarzenia” oraz emocjonujących transmisji sportowych.

Korzystnie rok 2019 zamknęło również całe portfolio kanałów Grupy Polsat z łącznym wynikiem oglądalności na poziomie 24,3% w grupie komercyjnej.

Powrót do góry strony